رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ممنوعیت نصب چادر در سواحل استان بوشهر| وضعیت دیر زرد و بوشهر قرمز است

10:24 - 28 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۵۶۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار بوشهر با بیان اینکه شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز، دیر در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند، گفت: در هفته گذشته کیت بومی تشخیص بیماری ویروسی لکه سفید در استان بوشهر رونمایی شد.
عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت مهار بیماری کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز، دیر در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی ابتلاء به کرونا هستند.

وی ادامه داد: قرارگاه عملیاتی، نظارتی و بازرسی ستاد مقابله با کرونا در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با همکاری فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، برای نظارت و بازرسی دقیق از وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، تشکیل شده است.
 
گراوند با اشاره به ممنوعیت نصب چادر در سواحل استان بوشهر اظهار داشت: تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ بعد از ساعت ۱۸ در شهر‌های بوشهر و برازجان عملیاتی می‌شود.  مدارس کلاس حضوری ندارند.
 
وی با بیان اینکه رستوران‌های بوشهر فقط مجاز به فعالیت به صورت بیرون بر هستند، گفت: تالار‌های پذیرایی هم از ۲۰ آبان ماه به مدت ۲ هفته دیگر تعطیل هستند. شهربازی‌ها و پارک‌های بادی در نقاط مختلف تعطیل هستند.

استاندار بوشهر گفت: در هفته گذشته کیت بومی تشخیص بیماری ویروسی لکه سفید در استان بوشهر رونمایی شد که با همکاری دانشگاه خلیج فارس، پارک علم و فناوری و پژوهشکده میگو با استفاده از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قصد تولید انبوه این کیت را داریم.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *